середу, 11 лютого 2015 р.

Лист до керівників фракцій та груп міськради



Керівникам фракцій і груп Миколаївської міської ради п.п.
Трифонову О.П., Курченко  О.Т., Рогову  Г.К., Болтянському О.М.,
Крісенко   О.В., Клюс С.В., Копійці  І.М., Карцеву  В.М.
громадянина Петриченко В.В.
звернення
Шановні панове,
дозвольте привернути вашу увагу до проекту "Миколаїв. Мій депутат міськради" (див. http://mykmydep.blogspot.com/) і попросити висловити вашу точку зору з  таких питань:
·        яке ваше загальне ставлення до проекту, чи вважаєте ви його корисним і цікавим, таким що буде сприяти розвитку демократії в місті або навпаки, зайвим, таким, що відволікає чи розпорошує ресурси;
·        чи готова ваша фракція або група делегувати для участі в проекті одного зі своїх членів у якості Депутата, Кандидата або Адміна як вони визначені в документації проекту.
З повагою В.Петриченко
11.2.15

6 коментарів:

  1. На сайті звернення пройшло без проблем. Прийшло і підтвердження:
    ===
    Шановний (а) Вадим Петриченко!
    Ваше звернення прийнято. Дякуємо Вам за активну громадянську позицію, небайдужість до проблем рідного міста..
    ===
    Але я його продублював
    ===
    Добрий день. Дозвольте продублювати звернення на сайті. З повгою і готовністю до співпраці. ВП
    'sovet.mk@yandex.ru'; 'deput_252@nikgor.mk.ua'; 'sov@nikgor.mk.ua'; 'metod@nikgor.mk.ua'
    ===

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чемний робот мене розбестив. Я думав, що і з тих чотирьох адресів прийде підтвердження (хоча б з одного), мовляв, листа отримано, спасибі, за тиждень зможемо щось сказати по суті.
      Ні, підтвердження нема. Тепер гадай: вони не дивляться ту пошту чи вона в них не працює? Ну бува ж таке, що техніка підводить. А може в спам пішло? А може вони і не збирались відповідати на електронні листи, ще ж закона такого нема. Чи є?

      Видалити
  2. Про звернення в електронний спосіб \ Секретарю міської ради

    Шановний Валерію Миколайовичу,
    Тиждень тому звернувся з листом через електронну форму, та ще і продублював поштою на ваших підлеглих.
    Див: http://mykmydep.blogspot.com/2015/02/normal-0-false-false-false-ru-x-none-x.html#comment-form
    Робот запевнив, що звернення прийнято, співробітники не відповіли. Це нормально? Тобто, може згідно з діючим законодавством треба чекати місяць?
    Я звертаюсь до Вас і до працівників апарату неофіційно. В тому сенсі, що жодних юридично значущих кроків тут не потрібно. Я не скаржусь на житло чи транспорт, не прошу матеріальної допомоги, не вимагаю якихось символічних кроків чи офіційних відповідей. Треба просто передати електронного листа депутатам. В чому тут проблема?
    З повагою В.Петриченко
    ===
    Дійсно, тиждень минув, хотілося б знати, чи депутати одержали листа.
    Упс, адреса у секретаря та сама, що і у одного з його підлеглих. Тобто, писати на неї сенсу нема. Мабуть. Але я написав.

    ВідповістиВидалити
  3. Оскільки в нас з моїм депутатом є відповідна група (це тут: https://www.facebook.com/groups/639743272837618/ ), то я до нього і звернувся саме там.
    Депутату міськради по 26 округу
    В.Топчію
    громадянина
    В.Петриченка, Будівельників 14а

    Звернення.

    Шановний пане Володимире,
    Дозвольте звернутись до Вас з проханням допомогти в ситуації, що склалась після мого звернення до персоналу апарату Миколаївської міської ради за допомоги електронних засобів.
    Я намагався передати керівникам фракцій і груп запит стосовно їх участі в проекті "Миколаїв. Мій депутат міськради".
    Докладно про це можна прочитати тут: http://mykmydep.blogspot.com/…/normal-0-false-false-false-r…
    Моє ж прохання до Вас складається з двох пунктів:
    1. Я прошу в той спосіб, який Вам видасться найбільш ефективним та зручним, посприяти тому, щоб названі вище депутати отримали мого листа.
    2. Я прошу висловити своє ставлення до результату мого використання засобів електронного зв'язку у контактах з міськрадою.
    Можливо, система працює штатно і жодних причин для хвилювання нема. Можливо, це не так і тоді маємо визначитись: або інженери спроектували негодящу систему, або персонал експлуатує її неналежним чином.
    З повагою В.Петриченко

    ВідповістиВидалити
  4. Був сьогодні на сайті ради, саме на тій сторінці, де приймаються електронні звернення. Дочитав таке:
    ---
    Звертаємо Вашу увагу, що на лист, відправлений електронною поштою, не поширюється дія норм Закону України «Про звернення громадян». Але, незважаючи на це, всі Ваші звернення не залишаться без уваги.
    ---
    Власне, про першу частину я знав і раніше, електроннийлист чи звернення он-лайн не містять юридично значущого підпису, відтак все, про що йдеться у тому зверненні одержує неофіційний статус.
    Але ж є і друга частина. Про те, що не залишаться... Для чого тоді та форма, ті адреси Е:мейл? Для проформи, імітації відкритості й готовності служити людям.
    Втім, людям це байдуже. Ну, не всім, звісно, знаходяться диваки, що у ту шпарину кидають якісь листи і чекають відповіді. Не на ввлиці під дощем, як кажуть, а дома, біля комп'ютера, втім, чекають.

    ВідповістиВидалити
  5. Ось що нам каже Парламент з цього приводу:
    http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=2299&skl=9

    ВідповістиВидалити